رونمایی از یک لوح رایانه سه بعدی
نوشته شده توسط : حاجیان - فرازی
 

رونمایی از یک لوح رایانه سه بعدی

 

یک شرکت کره ای تولیدکننده ای محصولات الکترونیک مصرفی از یک لوح رایانه مجهز به نمایشگر سه بعدی در "کنگره دنیای موبایل ۲۰۱۱" در بارسلونای اسپانیا رونمایی خواهد کرد.

 

رونمایی از یک لوح  رایانه سه بعدی

 

نمایشگاه بین المللی "کنگره دنیای موبایل" (MWC ۲۰۱۱) همانند سالهای گذشته از ۱۴ تا ۱۷ فوریه در شهر بارسلونای اسپانیا برگزار می شود. در MWC ۲۰۱۱ بیش از هزار و ۳۰۰ شرکت در فضایی به وسعت ۱۴۲ هزار متر مربع تازه ترین دستاوردهای فناورانه و نوآورانه ترین محصولات خود را معرفی می کند.

سخت افزارها و دستگاههای موبایل، شبکه های زیرساخت، سرویسهای ارائه دهندگان، نرم افزارهای توسعه دهندگان و برنامه های جانبی از جمله محصولاتی هستند که در این نمایشگاه بین المللی عرضه می شوند.

شرکت کره ای "ال. جی" اعلام کرده است که در این نمایشگاه لوح رایانه (تبلت) جدیدی را معرفی خواهد کرد که LG Optimus Pad نام دارد. این محصول که پیش از این با نام LG G Slate شناخته می شد رسما در MWC ۲۰۱۱ رونمایی خواهد شد.

این لوح رایانه جدید دارای یک نمایشگر سه بعدی بوده و برپایه سیستم عامل آندروئید "هانی کامپ ۳.۰" گوگل استوار است. این دستگاه یک نمایشگر ۸.۹ اینچی سه بعدی با وضوح تصویر ۱۲۸۰ در ۷۶۸ پیکسل، پردازشگر Nvidia Tegra ۲ دو گیگاهرتزی، یک "جی. پی. اس" یکپارچه و یک تداخل HDMI (تداخل چندرسانه ای وضوح تصویر بالا) دارد. این تبلت مجهز به دو دوربین شامل یک دوربین ۵ مگاپیکسلی عکس و فیلم و یک دوربین ویدیویی با وضوح تصویر بالا است. این دوربین ویدیویی که در طرف جلویی لوح رایانه قرار گرفته یک فلاش "ال. ای. دی" دارد و با آن می توان فیلمهای سه بعدی تهیه کرد. براساس گزارش نانوپرس، اتصالات بی سیم "وای فای"، نسل سوم و بلوتوث از دیگر ویژگیهای فنی این دستگاه است.





:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: